12. august 2018

Augustiunetus 2018


No nii mu kallid unetud!
Sellel aastal võtsin plaaniks töötamise asemel unetu olla :))
Juba eelneval päeval tegin unetute kava uuringu ja märkisin üles, 
mida ma täpselt näha ja kuulda soovin. Kuna unised olid hõivanud nii suure ala linnast, siis palju asju jäi nägemata aga see, mis -kes pildile jäid, sellega olen väga rahul!
Suurim rõõm on kohata armsaid inimesi, nautida head muusikat ja hõrke maiuspalu!
Olge te tänatud kallid!

Aga kui kellegil tekib kiusatus mu pilte näpata, 
siis viisakusest võiks fotograafi nime ära märkida, ma tänan ;)
Mis ma ikka lobisen, vaadake pilte ja nautige jalutuskäiku:

Seal kus mootorid uluvad seal oleme meie :))
Päris äge oli vaadata, et ilus promenaad oli ülerahvastatud:


























Emme, vaata mis ma oskan!
Eluks mitte vajalik aga kui rõõmu pakub, siis las olla :))













Tere tüdrukud!





Oot, teeme ikka meie toodanguga pilti :)

Lapsed teadsid rääkida, et väga keskkonnasõbralik prügikast

Simple day ja Mammu Couture
Väike jätsikokteili peatus ja Oss sai teada, mis on MOOD






















Proosit, elagu unetud!!!




Ilus kleit ;)


 Karuselli




Kunst
Oss tahtis kõhule kotkast aga ei teagi, mille taha see teostus jäi :))

















Nüüd saabus see hetk kus lapsed viisin külla ja õekese saatsin Jaansoni rajale tiirutama

Õnneks Lasteparki külastasin ilma lasteta :))



Igas päevas peab olema üks Rosenberry














No tere ise ka! Vanaisa Priit ;))

...ja vanaema Gille :))

Täiesti arusaadav kustivorm, miniaiad















Provvad unetud ;)







Natuke moodi, ilusss
















Kõrgemalt näeb paremini










Võtan nüüd selle koti ja lähen kohvikusse, tsauki !













Hea muss oli ;)




Olin õigel ajal õiges kohas, Puuluup tegi proovi














Mingist peenest joogist jäin ilma :))


Üks, üks, üks ja hüpe



Pai kutsa oled




Moeminutid Silueti ees ;))



Sain idee, et õhtul võiks täppe kanda ;)





Teeme pilti ;)




Tango



Nüüd saabusin tuure üles võtma!
Rahvatantsurühm Tuurit-Tuurit













































































































































Pärnu Fotoklubi

Selle postiga oli mingi jama, tahtis pikali kukkuda :))

...ja kui oma naine lännu, siis sõbrad aitavad :)))
no ikkagi vanad sõbrad

Tere Sulle ka aga mina lähen koju, et pärast tagasi tulla!

Minu õhtused-öised-hommikused pildid on mobiiliklõpsud, ärme siis ole väga kriitilised kui on udused, arvan, et mu mobiilifirma ei elaks seda kriitikat üle :))))
Aga emotsioone on palju ja kunsti, millest isegi aru ei saa või kuidas see klõps tuli, selliseid pilte on ka, ikkagi inimene ju  :)))

Tulin tagasi ja koos täppidega ja leidsin veel palju armsaid täppe!

Õed tihedad 


Puuluup


Jälle Tuurit ;)




...mis materjal see küll olla võiks?



Pliksid said kuulsustega pildile ;)





...uni tuleb...


Õed tihedad ja palju teisi armsaid unetuid! 



Minu pilt kuulsustega aga ennekõike väga omapäraste 
ja heade muusikutega, tänud Teile selle ilu eest!

Urtsil ei olnud pääsu, tuli pildil olla :)) 


TUJU tuletantsijad, see oli ilus



Et mingitki pilti saada, siis istusin oma täpi koguga märjale asfaldile, sest ei olnud see käsi nii kindel kuidagi, no kell ka palju ja unine juba :))






Nusajets, arenguruumi on mul kõvasti, 
et kunstis kunsti näha aga algus on lahti tehtud :)) 

Aga äkki Te oma lastele neid pilte parem ei näitaks :)))









Pigistasin moblast värve välja ja muusika oli ka mõnus


Loodab siiralt, et ennem hommikut oma eine kätte saite ;)



Mida hilisemaks kell läks seda rohkem hakkasin täppe nägema :))

Oliveri aiakohvikus saime viimase pooliku portsu liha, mis maitses väga hästi ja melu oli ka seal rohkem kui viieka eest, super 



Hetk peale klõpsu tegemist tõmmati juhe välja ja puu oli pime, vedas mul :)) 

Grusiinid ootasid mu ära, 
kell oli igal juhul vara juba ja mu täpid sobisid autol oleva kirjaga ;)

Mingi mõte tuli
  
See oli nüüd see hetk kus ma väga tahtsin mõne sõbraliku unetuga pilti teha :)))
Suured tänud Teile!
  
Öösel on imelik mööda võõraid hoove kolada aga sel hetkel tundus see täitsa hea mõte olevat ja lahke noormees oli ka modelliks nagu loodud ;)



Rõõmus ja näljane unetu :))

Mõtlesin, et jäädvustan öist tänavat, 
õnnestus vist aga kuidas see jalg mu pildile sai, no ei mäleta :))

...keegi võib ju pakkuda, mis pildil on :))

Mõnusad unetud Piccadilly kohvikus





Oot kus kohast see muusika tuleb!?
Ahaa see ju Zigrimigriz, sai tantsu ja ühislaulmist ja väike fotosessija







Ma vist sattusin hoogu, pildistasin jälle midagi :))








Nii palju täpikesi, äge :)))


Anne kolme manniga



...issand see kell oli hommik, tulime vihmavarju ;))

...ja kodutee oli värske

Kummardus unetutele, kõigile ja eriti neile, 
kes Te mu kaamera ees olite ja plehku ei pannud :)))
Olge hoitud!