12. jaanuar 2017

Mari-liisi ja Kristo imeline päev!


See oli üks põnev pulmapidu, mis peeti maha Luhtre turismitalus juulikuu lõpus.
Kuna ma olen väga eriline orienteeruja :))))) siis suutsin ka sel päeval küla vahel viis tiiru teha ennem kui õigesse kohta sain :)))) no ei ole naljakas aga samas teeb ka endale nalja, et kuidas ma ei suuda kohe esimese hooga õiget kohta leida, aru ma ei saa :)  
Aga kohale ma sain, akadeemilise hilinemisega ja päev sai jäädvustatud !
Suured tänud armsale noorpaarile ja vahvatele pulmakülalistele!

Soeng: Liana Pärnpuu
Meik: Merje Kase
Imeline hobukaarik: Voore Tallid
Lilleseaded ja kimp: Grand Cru lille- ja veinipood, Rita
Paari pani: Marju Pajo
Ansambel: Absolut-Lühis
Tort: Swet Design Catering, Kristel Kadakas
Video: Maksim Tund


 Minu meelest oli see pisipiiga vähemalt Euroopa õnnelikum kingaomanik, oh seda õnne :))














 









See oli nii äge kui ema ennast esimest korda meigituna ja soenguga peeglist nägi:


Kohe-kohe pannakse need punased kingad jalga! Tegu on ikka tõelise naisega: 











 Leidsin peigmehe LEIUNURGAST :)))



Ja see oli kindlasti päevapärl, mis pildile sain :)))
Ega see huulte värvimine on ikka raske töö, vahepeal tuleb süüa ka :))))




































Sõrm ninas liigub aeg kiiremini ;))









Väike jahutus enne suurt tantsu ja tralli: 























 












Tegime kiired tiirud viljapõllule. Need suvised õhtud on ikka imelised: 




Tagasi peopaika saamisega oli raskusi, väravad ei tahtnud avaneda, 
korraldasin endalegi teadmata pruudiröövi :)))




















Soovin Teile imelist elu!