5. august 2015

Weekend_Festival_Baltic


Kui Sul peale seda galeriid tekkis huvi minuga kohtuda, siis KIRJUTA MULLE !
No nii no nii Pärnu ! Paistab, et linn on valmis aga seda ei saa ennem teada kui üritus läbi on !
See muusika ei ole just minu kirg aga kui kõik koju kätte tuuakse, siis peab ära vaatama.
Ja Teie, kes Te peate mind üleliia vanaks, siis teadke, et kesta all purskab ikka veel vulkaan :D
Minu kireks on fotograafia ja tegelikult lähen rohkem pildistamise pärast :D 
päriselt ka :D :D :D




Kunagi tehti mulle selliseid komplimente, et küll sa oled ilus jne aga nüüd üks noormees arvas, et ma olevat väga Pärnu Postimehe näoga :D




Viienda augusti imelise päeva lõpetas äike ja värskendav vihmasadu:

06.08 Weekendi esimene päev:
Piletit käepaela vastu vahetades olin ma väga usaldusliku näoga
 ja sain kahe päevase paela asemel kolme päevase käepaela, ma luban, et ei kuritarvita Teie usaldust ja olen kolmandal päeval pulma pildistamas :D , mu pruut juba ootab mind !
Muidugi otsisin ma üles oma head moorikesed, kes olid usinalt tööpostil ja sain proovida apsoluutselt fantastilist kanacurryt , super hea oli !


 Rahvast oli palju ja tuli muudkui juurde:








































Ja selline see päev sai läbi minu kaamerasilma. Päeval olin õnnetu, et inimesi on vähe aga õhtul oli see eest vinge ! Ja kiitus ka kõigile usinatele töömesilastele ! Ükski turva mind kahtlaseks ei pidanud ja politsei tiirutas igal pool ja kõikjal olid mustade kottidega inimesed, kes koristasid lohakate järelt prügi, kiitus Teile ! Tänu viie eurostele lambikestele olin kõigile nähtav ja sain ilusti kodu!

07.08 Weekendi teine päev
Kell on 16.17 ja mina puhkan ikka veel jalga kodus, tegelikult oli mul põnevat tegemist küllaga,  sest tuli kaks tihedat parukat siiliks ajada :D
Täna lähen ja katsun õnne veel lühema toruga, see näeb küll hirmuäratavalt suur välja aga vast jäävad uskuma objektiivi peal olevat kirja 14-24mm , sellega ei saa kohe kindlasti staare suumida :)
Ja õnneks pole ma sellest ka huvitatud, sest päris inimesed on lähedal ja neist mulle piisab :D
Väravatesse jõudes tekitas turvas natuke kõhklusi see toru aga kuna kiri kuldsete kirjadega näitas, et tegu on 14-24mm'ga, siis lasti mind ikkagi platsile, mina tänan !
Tegelikult nüüd tagantjärgi targutades, siis seal tööl olevate inimeste poolt ei näinud ega kuulnud ma kordagi miskit ebameeldivat, äkki sellepärast, et olin ise ka viisakas kodanik.
Peol olevad noored nagu noored ikka kasutasid võimalust mullijooke limpsida aga üldmulje minu silmale oli kombekas !
Uskuge või mitte aga ma saan ju iga aastaga vanemaks kuid vaatamata sellele kasutan järgmine kord jälle võimalust, et kohal olla !!!
Kurrja jäin lobisema, vaadake parem pilte ja näete, et oli ilus ja äge :D































































 Ja selline see galerii sai, kummardus Teile, kes Te mu kaamerasilma ette sattusite ja uute kohtumisteni !
Ah jaa, kolmas Weekwndi päev olin nagu lubatud sai pulma pildistamas :D